ΛΕΜΟΝΑΔΑ απο λεμόνι!

Ποιος θα φανταζόταν ότι κάτι τόσο απλό θα ήταν και τόσο νόστιμο. Ποιος θα φανταζόταν πως η αφορμή για να φτιάξω σπιτική λεμονάδα θα ήταν μια τσάντα λεμόνια από την Αρκαδία.

Τα λεμόνια μου αρέσουν πολύ οπτικά. Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που μου αρέσει γενικά στα αντικειμένα-πράγματα. Τα λεμόνια δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα στα φαγητά. Ή μάλλον για να είμαι πιο συγκεκριμένη μου αρέσουν σε κάποια και σε άλλα όχι. (πχ το ψάρι μου αρέσει χωρίς λαδολέμονο, τα καλαμαράκια επίσης και πάει λέγοντας)

Έτσι λοιπόν όταν κατέφθασαν στο σπίτι σπιτικά λεμόνια πέρα από το να τα κοιτάω και να τα μυρίζω (ναι τα σπιτικά λεμόνια μοσχοβολάνε) σκέφτηκα πως καιρός είναι να πειραματιστώ με τα λεμόνια. Και ως άσχετη με τη ζαχαροπλαστική αποφάσισα να ξεκινήσω από τα πιο απλά, δηλαδή την λεμονάδα.

lemon1

lemon3

lemon2

Η συνταγή απλή:

4 λεμόνια (τα 3 για στήψιμο και το ένα για να το κόψετε κομματάκια)
1 perrier
μπόλικο πάγο
μια κουταλιά της σούπας μέλι

Τα ανακατεύετε όλα μαζί και σερβίρετε.

Το παραπάνω είναι αρκετά ξινό οπότε αν σας αρέσουν τα ξινά είστε μια χαρά αν όχι τότε θέλει ή να προσθέσετε παραπάνω μέλι ή να βάλετε λιγότερα λεμόνια.
lemon4

Τη συνταγή την πήρα από εδώ

Εδώ σχολιάζεις μάγειρα!

